lilla farfar...:(

Nu har min farfar lamnat denna varld...
Jag hoppas verkligen att han antligen fick traffa farmor igen, det var allt han ville. Jag vet att  detta ar livets gang och jag forsoker verkligen tanka sa men jag onskar iaf att jag hade fatt saga hej da. Det gar inte att forklara hur hjalplos man kanner sig pa andra sidan jorden nar nan familjemedlem gar bort. Man vill bara vara hemma med nara och kara.

Hoppas du ar lycklig igen kara farfar... Du finns i mina tankar for alltid!

Not a nice one today!!!

Kommentarer
Postat av: Alex

Sånt är livet, inte alltid rättvist när man förlorar någon man håller kär, antar att det bara är att acceptera och gå vidare med ett leende på läpparna, ett leende från glada och positiva minnen. Minns när min morfar dog, hur förjävla illa det kändes men det slog mig alrig förän brorsan dog hur pass rättvist det var, det låter skumt men hur par rättvist det var att morfar fick gå bort gammal och inte ung som brorsan, så kanske man ska tänka att dom fick ett långt liv som dom fyllde med glada minnen och kanske en del sorg fast nog mest glada minnen från barn och barnbarn :) .. Du har ju Anton där du är och familj och vänner i tankar och hjärtat, så tänk på att de längsta avstånden är aldrig geografiska..

2009-04-11 @ 11:54:30
Postat av: Annica (Maddes storasyster)

Åh vad tråkigt. Beklagar verkligen sorgen. Ta ordentligt hand om dig nu!



Varma kramar från Annica.

2009-04-11 @ 12:06:14
Postat av: angelica

meen älskade vän! huvva vad jag tänker på dej... inte lätt när någon nära går bort! men han hade ju haft ett fullt litv av roligheter, äventyr och kärlek så han var nöjd nu! och så får han ju träffa farmor igen :)



peter älskar verkligen att fiska! det bästa han vet... o han är så duktig :)nope denna gång fick han inge fisk, men förra gången så :)

ni måste följa med ut o fiska när ni kommer hem, jätte härligt att vara ute och mysa och grilla fisk :)

hoppas ni har det bra! och att ni fått nå jobb... eller det vet jag, ingen kan väl säga nej till er ;)

älskar dej och saknar dej!

puss puss hälsa

2009-04-11 @ 21:23:35
URL: http://angelicatherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0