racing down the hill


Sex stycken laddade manniskor redo for att gasta ner for backarna i Queenstown



Det var sa himla roligt och fort gick det. Det var helt fantastisk utsikt uppe fran berget och vi hade verkligen kanon vader.
Vi tog cable cars upp for berget och sen fick vi aka annu langre upp till banan med skid liftar typ. Anda skillnaden var att bakom hangde det en liten slade istallet. Man fick aka 6 ganger och det var jatte kul att vara flera stycken for det blev verkligen match av det hela:)


Det ar i Queens town som vi ska stanna i 2 manader och jobba, vi har akt vidare nu men ska om nagra dagar aka tillbaka igen. Tror jag kommer trivas har... Kolla in vyerna:)


Igar sa vi hej da till Kim fran holland och Elisa fran Usa, lite trakigt men jag ska definitivt halsa pa de. Man traffar verkligen massa underbara manniskor som man hela tiden maste saga hej da till. Det ar jobbigt. har fortfarande mina Danska tjejer med mig iaf, i 2 dagar till bara men det ar battre an inget!

GREVEN!!!! Vad hande med dig? Inge sur elle:)

Have a nice one!!!

Kommentarer
Postat av: angelica

vad fina ni är! :)

haha jaaja ska väl sluta med det då, middags bilder :) meen då kommer sandra gasta att jag aldig lägger upp sånt :) tror ni äter minst lika god mat där nere! och detta är ju det enda jag kan göra dig avis på, så jaa jag kommer att fortsätta med mat bilderna :) haha!

peter hälsar tillbaka att han vet att han är den grymmaste fiskaren ever ;) när ni kommer hem får vi ta en fiske tur, som aldrig blev av förra sommaren.. nu ska jag göra mig klar för birsta med fia! puss puss puss o ta hand om varann!

saknar dej!

2009-04-04 @ 12:48:36
URL: http://angelicatherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0