frisbeeee

Pa vag till frisbee golfen!!!





              
Jag trodde saklart efter att ha spelat ultimate frisbee att jag skulle aga detta spel... men ICKE!!! Jag var helt samst! Pa bilden nedan har jag precis hamtat min frisbee ur busken:) Efter 3 dagars traning ar jag fortfarande lika dalig. Idag blir det ingen frisbee golf for oss. Anton har strackt stjarten och jag har san traningsverk i armen sa jag kan knappt rora den. 
Idag ar sista dagen pa pasken sa forhoppningsvis oppnar allt har igen sa vi kan ut och soka lite jobb. Forsta stallet jag varit pa som inte firar pasken med nubbe. Det har inte gatt att ga ut har pa 3 dagar. Man kunde inte ens kopa alcohol i supermarket, det var fordraget:( 
Imorgon borjar vardagen igen och jag hoppas verkligen att den som ringde mig i fredags ringer mig igen imorgon. Hade bytt ringsignal pa mobilen sa jag fattade inte att det var min. Satt och sjong med ist. Ibland ar man sa sjukt dum!!!
Tror det kan ha varit fran second hand butiken jag sokt jobb pa. Hoppas Hoppas!!! Hall tummarna:)
Nu ska vi ga och handla lite mat, vi borjar se botten pa varan lilla matpase:) dags att fylla pa.

                    
              
               Grattis baby... du vann den har gangen!!!




Have a nice one!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0