Börjar få ordning igen

Nu har vi varit hemma i 3 hela dagar, vi har inte gjort så mycket annat än pysslat med lägenheten.
Det är massa kartonger som ska plockas upp, och mycket i kartongerna får stanna där faktiskt:)
Fattar inte att vi haft alla dessa saker framme förut, vi behövde verkligen rensa lite!

Vi tog en paus igår och åkte och storhandlade... Haha det var faktiskt jätte kul!
Svängde även förbi Birsta och kikade lite där. Jag kom hem med en stor påse från Gina Tricot såklart:)
Och 4, nu knallgröna? willys påsar. Vi var tvungen att fylla upp kylskåpet för ikväll kommer Antons mamma och pappa på besök från Öland. Sen åker jag på introduktions vecka för mitt nya jobb nästa vecka, en vecka i Luleå. Kommer bli hårt men jätte kul. Kände att jag behövde lite nya kläder inför det, så en skjorta, ett linne, en cardigan och en tröja fick följa med mig hem.

På kvällen igår hade jag och Anton en liten myskväll. Anton har tjatat om Räkor det senaste halv året på vår resa,
så igår köpte vi massa räkor och frossade. Köpte även kantareller som vi smörstekte och la på hårdbröd.
Jag hade faktiskt inte ätit det förut men det var super gott!!!

   

Känns bra oxå att vi börjar komma iordning igen, vi kom hem till en tom lägenhet mitt i natten.
Kändes inte alls som hemma.... Men nu börjar det ta fart.
   

Idag ska jag på möte på jobbet, en liten information om vad som händer.
Tur att vädret inte är så bra! Det blir en fika med bleng och kanske ylva oxå innan!
Kul kul!!!

Have a nice one!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0