Goodbye Luleå

Då var man hemma igen efter en hård första vecka. 40 timmar på 4 dagar!
En intensiv men kul vecka...
Har kikat lite på trenderna till hösten, Gina kör på Gossip Girl och på krigare, vandringsfolk och manniskor i öst.
Dvs ♥ lager på lager
        ♥ Oversize- jumpern
        ♥ Pälsvästen
        ♥ Jeans med destroy effekter
        ♥ Biker jackan i skinn

Det blir ett roligt mode i höst tycker jag!

Idag börjar min helg och ikväll blir det mys med bleng och imorgon uttgång. Kul Kul!!!
Outfiten är klar måste bara träna på att gå i mina höga klackar, Är van med flip flop efter resan:)
På måndag drar jag till Skellefteå hela veckan för nyöppning. En helt ny butik ska hängas! Tyvärr får jag inte flyga denna gång så det blir 6 timmar på bussen.





Det kändes inte helt säker att flyga med det lilla propeller planet. Skum känsla när planet ställer sig på tvären precis innan vi ska landa på landningsbanan:) Som tur är lever jag iaf!
Har blivit dåligt med bloggning sen jag kom hem känner jag. Tänkte igentligen sluta när jag kom hem, tänkte att jag inte skulle ha så mycket att skriva om.... Men nu är det så att konstigt nog är det fler läsare sen jag kom hem så jag kör väl på!!!

Have a nice one!!!

Kommentarer
Postat av: Erika

Fortsätt skriva !! :)

2009-08-21 @ 11:01:29
URL: http://obergsvensson.blogspot.com
Postat av: Big body

NÖJD!!!!!!!!!

2009-08-22 @ 01:17:43
Postat av: Mariel

Big body: Nå jävulskt!!!

2009-08-22 @ 15:27:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0