Grillat

Igår grillade vi för första gången... Antons mamma och pappa är här och hälsar på, och igår fick de träffa min mormor och mamma för första gången.
Vi fick en grill i present, något vi tänkt köpa jätte länge men det har inte blivit av.


Det blev lite små kyligt på kvällen så då gick vi upp på mammas balkong och åt kex och ost där istället:)





Tidigare på dagen var Anton, mor och far ute på spikarna och kikade. De hade varit där en gång för många år sen och
tyckte det var så fint. De ser ut att haft det jätte mysigt. Jag var tyvärr inte med utan jag mötte upp Kicki som jag inte träffat på jätte länge. Hon har precis gift sig och vi tittade på hennes bröllopsbilder, Det var hur fina bilder som helst!
Du var jätte fin Kickan.... och tack för en jätte mysig dag:)


Spikarna i svartvitt


   

Imorgon bitti drar vi till Bollnäs på kräftfiske och kräftskiva, ska bli super kul!!!
Har aldrig fiskat kräftor förut:)

Have a nice one!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0