happy saturday... eller???

Det här är jag på denna underbara lördags morgon efter att jag tittat
ut genom fönstret och vädret såg ut...


såhär...


Det är så skönt att vara ledig på helgen men det här vädret är ju hemskt.
Jag tror jag är bortskämd med sol varje dag!
Ett litet ljus i mörkret är i alla fall min nya lampa i köket från bali som Antons pappa hjälpte oss
att sätta upp. Den är knall orange och det blev faktiskt ganska ballt.


Skulle vilja måla bordet vitt!!! Tror det får bli mitt nästa projekt. Måste höra med min pyssel vän Angelica hur man gör bara. Hon gjorde ett skåp för ett tag sen och det blev hur bra som helst.
Ett till litet ljus i detta augusti mörker är att ikväll ska jag gå ut! Det ska bli kul, Vad jag vet blir det jag, syster, emelie och Niccola som drar till Australien nästa vecka. Måste ju ha en lite goodbye party för henne!

Eftersom vädret är som det är får det bli pyssel dag här hemma... och laddning för ikväll!!!

Have a nice one!!!







Kommentarer
Postat av: angelica

absolut love så skajag hjälpa dej :) funderar på om jag kanske ska komma förbi hos er ikväll,har inget spec. alls för mig.. får se, hör av mig snart isf! annars så måste vi ses snart, misses you!

pusss

2009-08-22 @ 20:20:06
URL: http://angelicatherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0