Picknick

Nu drar vi ivag på piknick med min nya picknick korg som jag fick från Ylvis igår...
Jag älskar verkligen ost i alla former så den var fylld med massa olika sorter
av ost, kex, vin, vindruvor, 2 glas, olika chips och en jätte mysig filt.
Samma dag som jag kom hem fick jag en liknande grej från Larsson med massa
gott! nu har jag plockat med mig mina favoriter plus köpt till lite revbensspjäll och
potatissallad:) Vad mysigt det ska bli!!!




Tänkte visa lite bilder från igår men det får bli lite senare...

Have a nice one!!!

Kommentarer
Postat av: angelica

meen snygg majsan!! :)

fasen vad härligt med picknic. nästa gång lovar jag att följa med :) vi hörs sen vännen.. pusss!

är så glad att du är hemma igen barr!

2009-08-09 @ 18:25:53
URL: http://angelicatherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0