Storhandling på cykel

Jag är hemskt besviken på mig själv att jag inte fotade mig och Anton när vi tog cykeln
för att storhandla i Nacksta. Har ingen aning hur vi tänkte när vi gjorde detta men iof så tog vi
oss hem till slut. Anton skjutsade mig, som satt med båda benen åt ett håll med två stora mat
kassar i knät. Folk som åkte förbi i bil skrattade åt oss:) 2 tjejer på skateboard rullade förbi oss!

Tog lite kort igår när vi hade en liten förfest iaf. Vi hade biljetter till stadshuset där M.O.P spelade.
Det var mycket folk och det är alltid kul när de har öppet både nere och uppe.
Hemma hos oss....



        

              

På väg ner och på stadshuset....


     

Det var en kul kväll, vargen var hemma från stockholm i helgen och det var jätte kul
att se honom igen. Sov till halv ett imorse??? Har aldrig hänt förut, måste varit slut efter
jobb veckan. Ikväll har vi ätit middag hos pappa och Sonja och nu ska vi mysa ner oss i
soffan och se en film. Min första dag i birsta imorgon, Kul kul!!!

Have a nice one!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0