trötta fötter

Aj aj aj... vad ont jag har i mina fötter!
Ännu en hård vecka med långa dagar. Vi har jobbat i snitt 11 timmar per dag så mina fötter är välförtjänta av en ledig helg:) Jag ska ta mig ett bad ikväll har jag bestämt.
Jag blev överraskad av att min Baby stog på busshållplatsen och väntade på mig. Nu är han på Ica och ska laga mig en god middag. Känns som vi inte har träffats på jätte länge, bara 2 timmar på 2 veckor.

Nu blir det lugna veckor för mig tills jag måste åka till Övik för nyöppning, den 25:e september är det dags att börja möblera och hänga butiken. Ska bli kul men är ändå glad att det är en månad kvar:)
Imorgon kommer min kära vän Vargen hem från stockholm och hälsar på, ska bli så kul och se han:) Lilla vännen!!!

Här är lite bilder på alla Norrlands VM tjejer i Skellefteå



                  
      Tesa, Umeå & Skellefteå          Johanna, Sundsvall city &
                                                                     Östersund

                          
                         Marie, Luleå & Piteå

Skippar bilden på mig, ni vet ju ändå vem jag är och var jag jobbar. Nu kom Anton från affären, nu ska vi ha den mysigaste myskvällen:)

Have a nice one!!!
          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0