I love sundays

Söndag är en bra dag tycker jag... Det känns som det inte finns några krav på söndagar att man måste hitta på saker.
Min dag idag har gått ut på endast en sak: Ligga i soffan:)
Lite jobbigt var det att det var solsken ute, fick lite dåligt samvete när jag släpade med mitt täcke till soffan. Tog inte lång tid innan jag förtog att det var exakt i den soffan jag skulle spendera min dag:)
Nu väntar jag på att Anton ska komma hem... klockan 10 ikväll kommer hans tåg in och då ska jag stå och vänta på honom:)

Igår kväll var jätte kul!!! Jag, syrran alex, lotta och Sara satt hemma hos sandra innan och gick sedan ut på oscar.
Vi hade verkligen jätte kul, ute oxå för en gångs skull:)

        

              

                           

                                

Förstår inte att jag tog mig hem levande i de här klackar... Jag älskar dessa skor såååååååååå mycket men
de är nästan för höga för mig. Måste fundera lite på om jag ska ha kvar de, Sara ville hemskt gärna köpa de:)

Have a nice one!!!

Kommentarer
Postat av: angelica

såklart du ska behålla dom!! hörde att ni hade haft det skoj igår! när åker du igen tro? måste ju ses snart...

ähh ringer dej hem nu! puss kram

2009-08-23 @ 17:38:18
URL: http://angelicatherese.blogg.se/
Postat av: lillibebis

ohh, nästa gång är jag med på utgången ;p

2009-08-23 @ 19:12:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0