Balian♥ och back to Kuta


Nu har vi kommit tillbaka till Kuta efter en 5 dagars trip till Balian och Medewi.
Det ar 2 kanda surf spots i Bali dar grabbarna har fatt surfa i nagra dagar.
Gillar inte Medewi alls sa dar var vi bara over en dag, Balian darimot ar underbart:)
Det ar sa fina solnedgangar dar och alla ar sa snalla:)
Man ar sa sjukt avslappnad hela tiden och man har inga bekymmer i varlden!


Lunch hang vid stranden:)






Efterssom vi bara har 2 middagar kvar har nu var det vi som fick bestamma
vart vi skulle ata igar. Kunde inte lamna Bali utan en sista Maxi pizza:)
Sista middagen ikvall blir pa ett av mitt och antons favorit stallen
i seminyak. En Italiensk restaurant med massa gott!!!

  Korde lite hardpressning pa Dreamland igar:)

Nu borjar solen kika fram mellan de graa molnen som tackte himmlen nar jag
vaknade imorse. Baby har nog kommit tillbaka fran morgon surfen oxa sa nu ar det
dags att kila.

Nu ses vi snart!!!

Have a nice one!!!

Kommentarer
Postat av: angelica

jaa vi ses SNART! pusss

2009-08-05 @ 04:18:30
URL: http://angelicatherese.blogg.se/
Postat av: Kristina

Jag längtar tills du kommer hem! Puss

2009-08-05 @ 12:04:43
Postat av: Sanna

Nej nej nej nu aker ni snart:( Va tomt det kommer bli utan er, nu gar vi ch fixar sista brannan tycker jag...inte for att du behover fixa till den da..men jag!

2009-08-06 @ 03:56:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0