Welcome home

Igår började kvällen hemma hos min kära mor som bjöd på tacos till middag.
Det är verkligen något vi har saknat på vår resa:)
Det var jag, mamma, laine, sandra, mormor och anton. Efterssom det var så fint
väder åt vi ute på mammas uteplats. Det var jätte mysigt!



Så roligt och träffa min snart 94 åriga mormor igen, världens sötaste...


        

Efter middagen bar det vidare hem till Alex och Bleng som tillsammans med syster
hade ordnat en liten välkommen hem fest:) Kvällen blev jätte lyckad även fast jag bara sovit
3 timmar på 3 dygn! Anton därimot.... Var pigg och glad!!!


Ovanligt glad:)


   

Tack alla för en jätte lyckad kväll ♥

Idag blev det picnic...





     



Tills himmlen blev grå... vi hann precis hem innan det började tok regna.

Nu kom precis Alex och Bleng, vi har packat upp färdigt idag och godis påsen
står redo på bordet:) Tänkte se en av filmerna vi köpte på bali. Förmodligen
Readers med Kate Winslet, hoppas den är bra!

Have a nice one!!!

Kommentarer
Postat av: angelica

fina kort! fasen vad mys med picknic! lasse är på nästa gång :)

ha så mysigt ikväll och hälsa bleng o alex... puss

2009-08-09 @ 21:55:12
URL: http://angelicatherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0