:(

Ok bort med rosorna i bakgrunden:)

Ville förnya bloggen lite men blev tydligen lite misslyckat. Är det nån som är bra på sånt här och kanske kan hjälpa mig! Skulle vilja ha bilder däruppe och grejer, som alla andra har:(

Aja... I´ts Back to normal. Almost... Hjärtat får stanna:)

Blev ingen bloggning i går för jag gick och la mig klockan 8. Hade världens frossa efter sprutan.
I morse var jag så Öm i armen att jag nästan inte kunde klä på mig själv.
Vad är det här för spruta???
Får trösta mig sjäjv att jag inte får nån swineflue i jul iaf.

Have a nice one!!!


Kommentarer
Postat av: bejby

De va ett jävla klagande på armen:P så fort man kommer i närheten får man sig en dagsedel:) ja ska bli försiktig jag lovar:) ska ta hand om dig ikväll efter tränningen om du är vaken:)

love you

2009-12-17 @ 17:23:37
Postat av: Anonym

Det borde inte vara så svårt, antingen så drar du hem något program som gör jobbet åt dig eller så programerar du en skvätt själv :)

2009-12-17 @ 19:15:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0