Glögg och pepparkakor

Hej bloggen... Min mamma har precis varit här och fikat glögg och pepparkakor. Det var jätte länge sen hon var här och hälsade på. Det var mycket hon inte sett som vi gjort om bla den vita väggen i vardagsrummet och den nya tapeten i köket. Den har jag förövrigt inte ens visat er. Igår kväll fick vi för oss att vi skulle tapetsera en fond vägg i köket. Jag hade hittat en tapet samma dag. På rusta, 169 kronor rullen tro det eller ej!

Det går inte så bra för mig med mitt julfirande... Idag när jag skulle klä min julgran hittade jag bara 1 fot utav 3. Vem kan stå på ett ben? inte min julgran iaf. Försökte bygga nya ben av en galge som jag sågade sönder. Gick inte så bra. Nu ligger den på golvet och deppar i ett hörn!

Inte hittade jag min stjärna till vardagsrummet heller! Som tur var hittade jag en ny när jag köpte tapeten.
Rusta, 69 kronor. Billigt och bra.



Nu är det verkligen dags för mig att sova...

Have a nice one!!!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Ahhh va gott med glogg och pepparkakor! Va mysigt ni ser ut att ha det hemma, har ar det noll julkansla. Trodde inte att jag skulle sakna det men det gor jag faktist. Vad jag skulle vilja komma hem, mysa med filti och ata pepparkakor med er. Nasta ar! Kram

2009-12-03 @ 06:32:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0