Hur kallt kan det vara???

Nu är jag sjukt less på denna kyla... Det är så kallt att det gör ont i hela kroppen. Det var inte ens varmt på bussen hem från övik, de sa att det var för att det var så kallt ute!
Nu är jag hemma i värmen iaf och här ska jag stanna. Tänker inte röra mig en meter utanför dörren.
På Öland är det tydligen bara 4 minus ute, och sol. Det är lite mer my style:)

Ikväll ska vi äta sushi! Vi har sagt länge att vi ska prova det så tonight is the night.
Jag har ätit det en gång förut bara och det var ingen hit men måste prova igen. Det ser ju så gott ut när andra äter det. Måste lära oss tills Sanna och Kalle kommer hem för de älskar det.

Idag när jag åkte bussen till övik var det jätte fint väder ute faktiskt. Måste säga att Sverige är allt bra vackert den här årstiden. Tog lite bilder med min Iphone men den är på laddning nu så jag får visa er sen.

Bjuder på en super gammal bild på mig och Anton så länge...


Have a nice one!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0