Jag

1. vad heter du? Tina Mariel Susanne Norberg
2. vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Jag gillar nog Mariel
3. vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Danny om jag vore kille(Tack gode gud att jag blev tjej!)
4. vilket stjärntecken är du? Tvilling
5. vilken årgång är du? 82:a
6. vart bor du? I sundsvall, Bergsgatan
7. bott utomlands? Ja, Spanien
8. flyttat antal gånger? 5 kanske
9. vart skulle du vilja bo? Om jag skulle hitta nått vettigt att göra på Bali skulle jag flytta dit:)
10. vilken skolklass?
11. vad vill du bli när du blir äldre? Älskar det jag gör nu:) Dekoratör

UTSEENDE
1. hur lång är du? 1.71
2. hur mycket väger du? Inte det jag borde:)
3. hårfärg och frisyr? Just nu, långt orange koppar färgat. Ändras ofta dock:)
4. ögonfärg? Brun ibland orange
5. mest nöjd med? Jag har liten näsa, det gillar jag
6. minst nöjd med? Oj herregud! Vad ska jag välja. Skulle behöva träna upp mig lite
7. skostorlek? 37/38
8. glasögon? Nej, inte än!
9. har du några piercingar/tatueringar? Piercing i naveln

Lite om mig!

Have a nice one!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0