Julklappar:)

Idag har jag och Anton varit och julhandlat i snökaoset. Det har rullat på bra faktiskt, nästan klar nu! Blev en liten middag/ fika på Ikea. åt världens godaste wienerbröd:)

 

 

Vi har haft en jätte mysig och rolig dag!

Nu väntar jag på Alexandra, vi ska ut till hennes mamma i juniskär och bada jaccuzi. Anton och Danne kommer oxå ut när deras match är klar. Ska bli sjukt mysigt, det snöar perfekt för ett litet bad:)

Angående min lilla hjärttävling verkar det bli oavgjort!
Lika bra det kanske, då slipper det bli massa sura miner.

Om ni vill veta så var hjärta 1 vargens och hjärta 2 Antons!

Have a nice one!!!!


Kommentarer
Postat av: charlie

Meh, jag han inte rösta... jag röstar på hjärta nr 2.. gillar nytänkande samt en liten känsla av det klassiska.

2009-12-22 @ 12:58:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0