Julklappsinslagning




Nu börjar det sakta men säkert fyllas på med juklappar under granen:)
1 till mig, 3 från mig. Jag tycker det nästan är roligare att ge än få.
Har lite svårt i år med vad jag ska köpa. Brukar oftast ha massa ideér men i år är det lite klurigt.

Idag tog jag sprutan mot svininfluensan. So far so good!
Lite öm i armen men inte så farligt. Nu är det gjort iaf. Jag brukar vara super rädd för nålar men det gick sjukt bra. Det kändes inte att hon stack ens! Hon dribblade bort mig lite snyggt med lite skit snack, sen var det klart!

Nu ska jag trycka lite tacos, hade tänkt börja studsa på min studsmatta ikväll. Det sägs att det är bra träning. känner dock att jag måste vila armen lite:)... alla ursäkter för att inte börja träna är bra ursäkter, hahaha!

Have a nice one!!!


Kommentarer
Postat av: Bajsarn

BYT DESIGN!!!!!!!!!!!!!! Fan får ju huvudvärk av denna! // Bajsarn

2009-12-15 @ 15:45:42
Postat av: Mariel

Hjälp mig då Bajsarn!!! Kan ju inget om sånt här:)!!!

2009-12-15 @ 19:43:44
Postat av: Bleng

Håller med bajsarn majsan :) Måste bytas omg! Har inga treo eller ipren hemma, så det känns lite drygt med tanke på att jag tittar in på din blogg ca 3 gånger / dag :). Love Yah. Puss

2009-12-16 @ 12:19:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0