My new dress:)



Hur kan ett klädesplagg göra en så glad?

Jag blir verkligen glad när jag ser den här klänningen. Den kommer användas  på juldagen och nyårafton. Ska umgås med helt olika människor så det gör inget.
Efter det kommer den förmodligen aldrig se ljuset igen men.... jag vet att den hänger där och det räcker.
Så Emelie nu fick du se den:) Ser inte ut som nån hit på galgen men den var super fin på!

För övrigt känner jag mig lite hängig! Inte alls i toppform...
Huvudet känns som en vattenmelon, halsen känns torr och snoren rinner.
Ska försöka ta mig igenom de 2 sista dagarna sen blir det vila för min del. Om jag blir frisk till helgen blir det inflyttningsfest hos Bleng och Alex.

Have a nice one!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0