snart kommer det vårkläder:)

Såg att idag börjar HM visa sina vårkläder på nätet. Längtar till Gina oxå gör det, nu ska all rea bort, sen börjar det rulla in. Vintern är bra lång har jag kommit på. Känns som den ska vara över nu för att julen är över men så är det ju inte. Idag ska jag upp til övik och hovera:) se hur det gått för de under julen.
Trodde det skulle lugnat ner sig nu men igår i Hudik var det kaos, folk var som galen:) Köptokiga helt enkelt!

1 dag närmare Öland nu...

Jag blir tokig om tåget dit är försenat! Då bryter jag ihop. Mitt tåg från Hudik var försenat igår 75 minuter. Sjukt drygt var det!

Have a nice one!!!


Kommentarer
Postat av: Jenny H

Hej vännen!

Hoppas allt är bra med er! GOD FORTSÄTTNING!



Tänk på att om SJ är försenade så får du pengar tillbaka...tror att det är om dom är en timme sena!

Kika in på SJ:s hemsida så står det där = )



Kram på dig!



Jenny

2009-12-29 @ 10:13:28
Postat av: angelica

jaa jag längtar också efter våren, men det är några månader kvar :) så härligt med öland! Vi hörs innan nyår.

puss kram

2009-12-29 @ 11:35:45
URL: http://angelicatherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0