Stockholm

Efter en jätte trevlig helg i stockholm är vi nu hemma igen. Vi har haft det hur bra som helst men det har varit fullt upp hela helgen. Man ska nästan ha en vecka på sig för att hinna allt man vill göra och träffa alla man vill träffa:)
Vi hann med att träffa Vargen iaf, sen hälsade vi på Micke på Adidas en sväng. Antons vänner jobbade tyvärr hela helgen så de hann vi inte med. Det var ju mest för Moas skull vi åkte ner eftersom hon åker ut och reser i 7 månader om en vecka.
Det blev mycket second hand shopping den här gången. Jag hittade en nyårsklänning/ juldagen klänning på Judiths second hand. De hade massa fint faktiskt. Hittade en Julgransfot oxå på myrorna, den är jag mest nöjd med! På lördag var det en second hand loppis i källaren på skrapan, där hittade jag en kornblå skinnjacka för 40 kronor. Helt nöjd med shoppingen:)

       

På Lördagskvällen var vi på födelsedagsfest/ inflyttnings fest på kungsholmen. Det var hemma hos Moas kille Henriks vän och flickvän. Jätte kul med hemma fest för en gångs skull:) Somnade inte förrän 5. var länge sen jag gick och la mig den tiden:)

Nu när jag tittar igenom bilderna från i helgen så ser vi ut som 2 äkta turister på typ alla kort:) Hahaha Anton är ju fan stockholmare. Måste visa han sen!

      

Have a nice one!!!


Kommentarer
Postat av: Emm

Men majsan du glömde de viktigaste bilderna..

På klänningarna, lägg upp nu :P ? :D

2009-12-07 @ 23:49:41
URL: http://emelielarsdotter.blogg.se/
Postat av: Yasmine

Den där Vargen? vem är det? är han singel eller ? hihi

2009-12-17 @ 23:49:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0