2 dagar kvar i lankawi

Nu ar det bara 2 ynka dagar kvar med familjen johansson, andersson. 2 veckor har gatt super fort!
De aker till kula lumpur den 19e och da aker vi vidare till ostkusten. Anton ska fa surfa lite:)
Foten har iaf gatt ner, inte svullen langre, tack gode gud. Den var basoka stor, inte latt att ga da:)

Alla hjartans dag var iaf toppen, jag och min darling gick pa en romantisk restaurang bara vi och at den godaste kottbiten. Vi delade aven pa en flaska rodvin sa vi slog verkligen pa stort!!!:)
Jag fick ett jatte fint halsband och matchande armband fran Anton, det var med vita handplockade havsparlor fran filippinerna. Inte handplockade av honom men det var super fint:)
Ikvall ska vi alla 11 personer ut och dansa lite, forst middag vid solnedgangen sen blir det lite party.

Nu har jag mamma och pappa pa msn sa nu ska jag prata lite med de en stund...

Have a nice one!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0