framme!!!

Antligen framme i malaysia... gick upp klockan halv 3 for att hinna med flyget till manilla. Sen vidare med buss i 2 timmar till nasta flygplats som skulle ta oss till kula lumpur. Ar lite trott faktiskt men har ingen tid att forlora i detta shopping paradis. Kommer inte komma tillbaka hit nagot mer sa det ar bast man passar pa. Nu ar alla 15 kg flyg over oxa sa nu ar det bara att fylla vaskan:) Det blev ett trakigt och kort inlagg igar och tyvarr inget langre idag, ska forsoka ga in senare ikvall och beratta vad jag kopt:) See ya later!!!

och inte att glomma...

Have a nice one!!!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Skönt att Ni är framme.

Dosan är på väg till dig.

Hls Mamsen

2009-02-06 @ 16:52:36
Postat av: mariel

Mamma: tack sa mycket for hjalpen... det ska bli sa skont att fa koll igen:) miss you!!!

2009-02-07 @ 03:54:12
Postat av: Kristina

Tjenare!

Nu är jag hemma från Sundsvall igen. Träffade hela ditt kompisgäng, nästan iaf, igår på stan. Sjukt kul, det var länge sedan. Som vanligt när jag har varit i Sundsvall så går ångest bilen upp igen, hahaha, vilken fjant man är. Men jag kommer nog att åka ner väldigt snart igen. Lina och jag åkte upp till Liden i tisdags. Vägen till Lövudden var öppen så vi gjorde ett försök. Halvvägs så vågade vi inte längre, för mycket snö. Tänk om jag hade förstört Daniels bil igen, inte bra. :)

Hälsa Anton. Kram kram

2009-02-07 @ 09:28:16
Postat av: Sandra

Visa vad du köpt, e sååå nyfiken. Det toksnöar här hemma, riktigt mycket snö. Idag vill man inte utanför dörren, ,men det lär väl Jemma se till att man måste ändå, många kramar, saknar dig bästa!!! xxx





2009-02-08 @ 11:59:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0