glad alla ♥ dag:)

Hej alla mina nara och kara... glad alla hjartans dag pa er!
Har ar det varmt som bara den idag 35 grader i skuggan:) Jag haller pa att smalta bort!!!
Men man ska inte klaga, antar att det ar super kallt hemma:) Anton har nagra planer for kvallen tror jag men jag far inte veta nagot an:) vet inte vad som ar pa gang. Jag har fatt natt bett pa foten sa den ser ut som en muffin typ. Som tur ar bor det en svensk lakare mitt emot oss sa nu har jag fatt tabletter sa det borjar ge med sig lite, har lite svart att ga bara det ar inga skor som passar:) Hade tankt ge anton parasailing i present, tankte vi skulle aka tandem men jag vagar inte med foten sa han far ha det innestaende.
Jag hoppas ni darhemma har en underbar alla hjartans dag... jag tanker pa er alla idag. Det ar en san dag man onskar man kunde fa komma hem i bara 2 timmar eller nat och bara krama om alla man haller kar...:)

Have a nice one!!!


Kommentarer
Postat av: Blengis

Hej min lilla Majs. Hoppas du får en underbar dag med fjanton=). Saknar dig otroligt mycket. Våran dator har pajat så jag har inte kunnat maila på evigheter, men nu har vi fått låna Linnèas så nu ska du ha ett långt mail innom några dagar=). Älskar dig vännen. Ta hand om er. Baby hälsar..

2009-02-14 @ 16:34:46
Postat av: angelica

majsan, glad alla hjärtans dag!! hoppas ni har det underbart, eller det vet jag att ni har! här hemma är det mycket snö men inte så kallt, noll gradigt idag, skönt skönt! jag o peter tänkte gå ut o äta fin middag idag men båda känner sig lite små trött och vill vara hemma, så det blir mys mys i mys kläder med bite line och vin :) hoppas foten snart blir bättre! längtar efter bilder... puss puss saknar dej!

2009-02-14 @ 20:42:49
URL: http://angelicatherese.blogg.se/
Postat av: angelica

majsan, glad alla hjärtans dag!! hoppas ni har det underbart, eller det vet jag att ni har! här hemma är det mycket snö men inte så kallt, noll gradigt idag, skönt skönt! jag o peter tänkte gå ut o äta fin middag idag men båda känner sig lite små trött och vill vara hemma, så det blir mys mys i mys kläder med bite line och vin :) hoppas foten snart blir bättre! längtar efter bilder... puss puss saknar dej!

2009-02-14 @ 20:43:31
URL: http://angelicatherese.blogg.se/
Postat av: Emm

Hejsan gullet... Tänker på er här i vinter kylan hoppas du fick något helt underbart av kärleken nu på hjärtedagen, men har ni gift er då jävlar ;) hahahaha ta hand om er kramar babyhoe

2009-02-14 @ 22:17:34
URL: http://emelielarsdotter.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jättekul att du ringde. Hoppas du hann höra lite skvaller iaf, blev stressad eftersom jag inte visste när det skulle brytas. Varit på Birsta idag med Hedman, köpte ett par skitsnygga leggings på Monki, favorit affären nummer 1. Nu e jag hos Alex och Blengis, Jemma röjer järnet med Sessan . Saknar dig xxx

2009-02-15 @ 18:22:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0