Im in singapore

hej hej

Har nyss precis kommit tillbaka fran lite sightseeing i Singapore... eller vi kom inte sa langt for det borjade ap regna! Vi hann med en liten cool marknad dock... en second hand marknad. Fanns val inte direkt natt att kopa men det var ganska coolt. Sen var det sa sjukt for nar vi kom in sa var det nagon som borjade ropa Brad Pitt ganska hogt... bade jag och anton vande oss om och kollade bakom oss men det var Anton han menade. Han pekade rakt pa anton och sa... You look like brad pitt. Anton blev lite nojd kan jag saga. I och for sig efter att blivit kalld tjej i 3 manader sa ar ju Brad Pitt en klar forbattring:)
Allt spannande som hant mig idag ar att jag slangde en tomat full i ketchup i mitt kna. Hade precis tvattat mina shorts!!!
Anton blir kallad Brad och jag far en tomat i knat... det ar allt bra orattvist ibland:)

Har knappt lite bilder idag som jag tankte lagga ut men det gar tyvarr inte harifran. Jag lovar att bli battre pa bilder men det ar faktiskt inte alltid sa latt med dessa datorer har i asien. En del funkar skit bra men nar man kommer till en liten o ska man vara glad om man ens kommer in pa bloggen.

Imorgon ar det dags for avresa mot Nya Zeeland.... Jag ar tok spand! Ska bli sa sjukt roligt:) Faktiskt skont med lite svalare temperatur oxa. Har i Singapore ar det olidligt varmt, man orkar knappt sta pa benen.
Det ar ganska dyrt har oxa, en ol kostar ca 25 kronor och det ar med rabbat i baren dar vi bor. Annars kostar den sakert 40 eller natt! Tur man inte ska vara har sa lange:) Vi har faktiskt inte druckit 1 enda ol pa en hel vecka! Men ikvall ar det live band har pa guest houset sa ikvall kan det nog slinka ner 1 eller 2:) Vem vet jag kanske tom bjuder pa lite spratten:) HEHE... na sa manga ol ska vi inte dricka:)

Nu ar det dusch dags for mig ska bara vacka min finaste baby som ligger och sover sa sott i sin vanings sang.
Glom inte att skriva kommentar nar du kikar in!!! I love it!

Have a nice one!

Kommentarer
Postat av: Pappewappsen

Undrar bara varför utseendet på bloggen har ändrats? Det gör i och för sig ingenting, men det såg konstigt ut. Trots det så är det innhållet som är viktigt och det är roligt och spännande att läsa. Fint att ni har det bra, med värsta kramarna ifrån Björneborg 18.

2009-02-28 @ 15:50:24
Postat av: Sandra

Känns helt onödigt att slänga tomaten i knät. Samma som när du kastade gurkan på mig när jag hade vita jeans, ha ha.

2009-02-28 @ 16:14:31
Postat av: angelica

åhh så roligt med uppdateringar, we love! ;) underbart att hörs att ni mår bra! haha håller med sandra, vadå onödigt, ketchup i byxan.. jisses majan, undra vad alla trodde?! :) vaad roligt att besöka nya zeeland! är så himla avundsjuk på er! vi (jag, fia o sara) har suttit och pratat asien resor ikväll, eftersom jag o peter funderar på att ta en liten tripp till hösten/vintern. åh jag vill också vara i värmen!!!

men snart är det väl vår här hemma, hoppas jag på! då kommer allt att bli mycket roligare, lättare kläder och jackor, ballerina och solglasögon :)

har kollat på slager ikväll med fia och sara och tagit ett glas vi, så nu är man trött och ska snart lägga sig. agnes som var med och tävlade ikväll var SUPER bra! hoppas hon vinner hela skiten :) saknar och älskar dej! puss puss god natt

2009-03-01 @ 01:09:59
URL: http://angelicatherese.blogg.se/
Postat av: Mariel

Pappa: jag vet inte vad som hander med bloggen, forsokte byta mall men nar jag gar in pa den sa ser den ut som vanligt. Visste inte att den andrats.



Sandra ovh Angelica: Jag vet! totalt onodigt... och sandra det dar med gurkan var inte mitt fel. Den gastade ivag sjalv:)

2009-03-01 @ 03:28:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0