kastar snart datorn i vaggen!!!

Nu har jag inte skrivit pa nagra dagar sa jag tankte skriva ett langt inlagg med massa bilder men jag blir tokig!!! Allt star pa arabiska, jag forstr inte arabiska... Hon som jobbar har fattar ingenting sa jag ar hemskt ledsen men jag far forsoka nagon annan dag. Om jag sitter kvar har kan det mycket val bli sa att jag kastar denna dator i vaggen och efterssom jag ar en fattig backpacker sa har jag inte rad med det!!!
Jag mar bra iaf, ar pa langkawi med antons familj. Jatte fint vader och SUPER varmt:)

Nu maste jag publicera innan jag blir utkastad fran den har sidan for 10 e gangen! Det som stor mig mest ar att Anton sitter och myser bredvid och allt funkar perfekt for honom....

Have a nice one.... see ya soon!!!!

Kommentarer
Postat av: Pappewappsen

Hur gick det med näsan? Ta det lugnt

2009-02-11 @ 10:38:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0