nyvaken

Hej bloggen...

Idag borjade mitt internet besok lite battre, ingen arabiska an sa lange!
Har pa lankawi ar det super fint vader och idag har vi varit ivag pa en liten utflykt. Vi akte pa en bat tur till 3 olika oar. Bokade aven in en heldags snorklings tur pa fredag, det blir kul. Nar vi kom hem somnade jag pa stranden och vaknade helt yr och tung i kroppen. Var tvungen att rora lite pa mig och till slut hamnade jag har!

Det gar tyvarr inte att fa upp nagra bilder sa jag kan inte lagga upp min shopping som jag lovat min kara syster men det kommer jag lovar! 
Nu ska jag ga in pa fejjan och se om det ar nagon som vill prata med mig dar for ingen ar innhe pa msn... jag ar pratsugen ju!!! Om det ar nagon som vill lagga till mig pa msn sa ar min mail [email protected]

Have a nice one!!!

Kommentarer
Postat av: lilli

nu har jag lagt till det på msn , så vi kan prata ! vilken tur du har ;p hahah.

2009-02-11 @ 15:36:54
Postat av: Pappewappsen

En stor kram till er båda på alla hjärtans dag den 14/2.

2009-02-14 @ 09:16:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0