Underbara filippinerna

Tja alla dar hemma

Har inte skrivit pa nagra dagar for jag har varit pa en liten o i filippinerna som bara hade en dator och det var sjukt dyrt. Nu har vi mellan landat i Cebu pa vag till Boracay. Tyvarr ar det daligt vader har och det ska tydligen vara det i nagra dagar. Vi har ju bara 5 dagar kvar sa vi sitter pa internet och kikar vart det ar lite sol. Till Antons fordel verkar det vara sol ett surf stalle uppe i norr sa det ser verkligen lovande ut for han:) Om vi aker dit ska jag fan lara mig jag oxa:)

Nu ska det bokas biljetter sa nu maste jag sluta men vi hors snart igen...

Have a nice one!!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej vännen, bra att du skrev till slut för mamma och pappa började bli oroliga. Hoppas ni har det bra, saknar dig jättemycket. xxxx

2009-02-02 @ 12:32:47
Postat av: angelica

meen jag pratar ju med dej nu på facebook :) åhh vill bara ringa dej!! vi hade det super i stockholm o i katrineholm... synd bara att helgen gick så fort! men vi har planerat att ses snart igen. ska ta o lägga in lite bilder så får du se :) nu ska jag göra lite nytta, o prata klart med dej :) saknar dej! pusspuss puss

2009-02-02 @ 12:47:36
URL: http://angelicatherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0