uppdatering av de senaste dagarna


Har ar en av solnedgangarna vi fick uppleva pa on Malapascua i norra
delen av Cebu.


       
En jatte mysig snorklings dag i Malapascua, hyrde bat, snorklade,
grillade tonfisk och kyckling. Anton fick aven lana en harpun.




Akte till en liten strand utanfor masbate, vi och lokal befolkningen:)


Anton blev fast med nagra barn som vagrade sluta spela frisbee, de
tyckte det var hur kul som helst!

Filipinerna ar verkligen ett helt underbart land, det ar inte sa manga som aker hit dock for de har fatt for sig att det ska vara farligt har. Manniskorna har ar mycket trevligare an i resten av asien. Det ar billigt och du behover inte trangas med massa turister. Som vanligt i Asien sa stoter du pa massa svenskar. Vi har rest med ett par fran Chile i 5 dagar nu, de reste ifran oss imorse sa det kanns lite sorgligt:( Nu ar det bara vi 3 igen! Men snart ar vi ett gang pa 11 personer i malaysia:) Och snart ar asien over och jag och Anton reser vidare till Nya Zeeland:) 2 manader har gatt av denna resa och det har varit sa sjukt kul men det har gatt sa fort. Hoppas inte resten av resan gar lika fort! Da ar jag hemma snart:)

Have a nice one!!!

Kommentarer
Postat av: Erika Norberg

Hejsan! Jag ser att ni ska till Nya Zeeland, dar ar jag nu i 5veckor. Underbart och varmt! Var ska ni aka nagonstans? Har ni planerat nagot. Ha det bast/ Erika fran sundsvall

2009-02-03 @ 10:00:16
Postat av: Jenny Hedman

Heeejee...!!

Gud vad härligt ni ser ut att ha det..!!

Kan inte fatta att det gått två månader....redan...hmmm.....Hoppas resterande tid kommer att vara lika bra! Jag kikar in typ dagligen och håller mig uppdaterad så jag vet hur ni har det! Här hemma är det kallt...mellan 10-15 minus. Varma kramar Jenny = )

2009-02-05 @ 08:15:23
Postat av: Sandra

Vilka fina bilder. Hur går det utan löshåret? Verkar ju mysa runt utmärkt utan. Saknar dig!! xxxx

2009-02-05 @ 09:39:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0