lite smatt och gott i bilder:)

Nu mina vanner har jag kampat hart for att ladda upp lite bilder at er... tog exakta timmen ungefar sa nu orkar jag knappt skriva natt:) Det ar lite blandat fran phillipinerna och lankawi. 
  
   
Fraga mig inte vad baby sysslar med i mitten men han ar sjukt lik en krabba


Finare solnedgang an den har ar svar att hitta, 11 personer pa vag ut for
att ata middag.!


 
Middag med 11 personer och 5 separata noter, inte alltid sa latt men
det funkade riktigt bra faktiskt:)


Skadad for livet...

Altsa alla djur har gor mig galen! ni minns sakert mitt mote med kackerlackan i sangen i Thailand. Sen dess ar jag helt skadad, jag spratter och gastar for minsta lilla sten som rullar eller lov som faller. Anton gastar pa mig hela tiden att jag maste sluta men det ar sjukt svart. Vi hade en odla pa rummet pa on dar vi bodde senast. Nu snackar vi inte om en liten gecko utan en ODLA... en mini krockodil!!!
Jag insisterade pa att byta rum sa anton stog i ett horn i receptionen och skamdes:) Jag ar inte den som brukar klaga pa rum eller sa men det var droppen. Bli vackt mitt i natten av en monster odla som forsoker sno vara notter som vi lagt sa fint bredvid sangen. Det var bara att slanga sig in pa toan annu en gang!
Vi bytte rum iaf... och tur for det for detta var odle fritt iaf innan for dorren men utanfor bodde det en odla i vaggen in till grannens balkong. Jag tvingade Anton att jaga ner den i vaggen igen med en sop varje gang vi skulle ga forbi! Tror ni han ar less pa mig??? Haha... vad ska jag gora:) Har andra bra egenskaper istallet:)

NU ar det sangdags for oss!!!

Have a nice one!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag förstår hur du känner dig gumman....det är inte lätt...dom är ju sjukt äckliga. Ni ser ut att ha det toppen och brända som små pepparkakor är ni. Hittade ett kort med dig på facebook...det va nån som Sussi och dom hade träffat i Thailand, på han sida och foton som han hade lagt in va du med på...När vare ni skulle till Bali? Hälsa Fjanton och hadé bäst så länge =) KissKiss HugHug

2009-02-26 @ 19:36:28
Postat av: Anonym

Har skickat mail till dig med massa goss!! xx

2009-02-26 @ 20:38:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0