bangkok pa genom resa

Hej hej alla mina vanner!

Ar nu i bangkok pa genomresa, ska aka med natt taget till laos om en timme. ( Mamma oroa dig inte for laos det ar ingen fara det kommer bli helt underbart! Laos ska vara ett helt underbart land, blir bara dar en vecka)

Hade bestamt mig for att inte shoppa nagonting har i bangkok utan spara mig till laos men det gick inte:) Det finns ju sa mycket fint! Kopte ett nytt handbagage igar efter att ha slapat pa mitt trasiga i 1 manad nu. Det var dags. Kopte aven tva klanningar och armand saklart.
Jag far skriva mer fran laos och lagga in lite bilder fran fullmoon, blir inte sa mycket bilder, kanns aldrig som jag har tid. Finns alltid sa mycket annat att gora.
Kram pa er och....

Have a nice one

Kommentarer
Postat av: Pappaevappsen

Hej A och M! Stressa inte över att inte ha tid att kunna skriva. Det är er resa och den skall ni ha behållningen av. Låt det bara "stänka" på oss lite så är vi nöjda.

2009-01-14 @ 16:14:57
Postat av: Mamma

Var försiktig !

Du vet vad jag tycker om Laos.

Kram Mamma

2009-01-14 @ 23:50:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0