bye bye vang vieng

Idag lamnar vi vang vieng och tubingen bakom oss och reser vidare tillbaka till huvudstaden. Anton kajakar dit men jag och moa ska ta bussen. Tankte lagga upp lite bilder fran tubingen igar men anton har ju min kamera sa det far bli nasta gang. Igar var annu roligare an forra gangen vi traffade massa roliga manniskor och jag vagade antligen slanga mig i den hogst lianen. Det var sa sjukt kul!!! men en gang rackte!!!

Nu ar jag sa hungrig att jag vet inte vart jag ska ta vagen sa nu maste avsluta och fa lite mat i magen:)
Hors snart igen!

Have a nice one!

Kommentarer
Postat av: angelica

haha jaa verkligen skillnad på väder! och jag vet vart jag helst skulle vilja vara, där du är!!

idag är det grått och trist här hemma, ingen sol = inge ute dag i skogen :) tror det kan bli en sväng ut på birsta ist. vadå ska anton åka kajak till huvudstaden?? hur långt är det då? :) skulle absolut gjort som er, tagit bussen, fasen inte skulle man slita på sig i onödan i alla fall :) LÄNGTAR efter fler bilder! saknar dej barr. hälsa anton och moa och som vanligt, ta hand om er! puss puss o kram



och du, appropå klackisar, shoppa några åt mig med i Bali ;)

2009-01-23 @ 13:06:18
URL: http://angelicatherese.blogg.se/
Postat av: angelica

haha jaa verkligen skillnad på väder! och jag vet vart jag helst skulle vilja vara, där du är!!

idag är det grått och trist här hemma, ingen sol = inge ute dag i skogen :) tror det kan bli en sväng ut på birsta ist. vadå ska anton åka kajak till huvudstaden?? hur långt är det då? :) skulle absolut gjort som er, tagit bussen, fasen inte skulle man slita på sig i onödan i alla fall :) LÄNGTAR efter fler bilder! saknar dej barr. hälsa anton och moa, och som vanligt, ta hand om er! puss puss o kram



och du, appropå klackisar, shoppa några åt mig med i Bali ;)

2009-01-23 @ 13:07:20
URL: http://angelicatherese.blogg.se/
Postat av: angelica

meen vad säger du, har jag lyckats göra dej avundsjuk på ngt? :) inte bara jag som är avundjuk på dej då ;P hoppas ni har kommit fram säkert till erat nästa resemål! är inne o kollar hela tiden och väntar på uppdateringar.. nu är det inte så lång tid kvar tills vi ses igen!! baratyp fem månader :) puss älskade vän!



här hemma har det kommit ännu mera snö!!

2009-01-26 @ 13:53:44
URL: http://angelicatherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0