cyklat 1,5 mil :) inte riktigt min grej!



Idag har vi cyklat sa sjukt langt! Trodde aldrig jag skulle ta mig hem helt arligt. Jag har insett att jag ar ingen cyklar tjej nar det handlar om sa har langa strackor:) Vi letade en grotta som skulle ha en blue lagoon men vi korde fel hela tiden. Vi kom antligen fram 3 timmar senare och alla 3 slangde sig i vattnet:)
Jag har ju som sagt blivit beroende av att slanga mig i lianer och som tur var fanns det en har.


Anton ar som en liten mowgli, han ska klattra pa allt och slanga sig fran allt!


Idag skulle vi egentligen borjat aka vidare uppat men vi har bestamt oss for att stanna har nagra dagar till for det ar helt underbart har. Alla stormtrivs och det kan vara skont att inte behova resa hela tiden.
Igar satt vi och spelade lite kort med 7 killar fran australien, vi larde oss ett jatte roligt drick spel som jag maste lara alla nar jag kommer hem! Moa och anton gick vidare med grabbarna medans jag gick och la mig med en huvudvark. Nu ska jag ga och vacka de sa inte hela dagen gar. Imorgon blir det nog tubing igen, det var saaaaa kul!!!

Have a nice one!!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej finaste, tack för snabbt svar och allt stöd. Du är bäst!! xxxxx

2009-01-20 @ 16:03:43
Postat av: Anonym

äntligen bilder kompis ! ni verkar ha det underbart !!! :D finns ganska stora nyheter som jag hopppas sandra har skvallrat om, annars får jag ta och göra det :P haha puspuss vännen , saknar dig mest

2009-01-20 @ 22:35:29
Postat av: Mariel

Har ingen aning om vem anonym ar men lite skvaller tar jag garna:)

2009-01-21 @ 11:19:38
Postat av: angelica

meen vilka fina bilder!! :) ni ser ut tatt ha det underbart i laos! fasen vad jag också skulle vilja vara där ni är, men någon måste vara kvar i svea också :) idag är det plus två grader här hemma, igår var det total snö kaos! mycket sn har kommit, men snart är det vår, hoppas jag i alla fall! :) ha det så bra nu och ta hand om er! älskar dej..

puss o kram!

2009-01-21 @ 14:45:17
URL: http://angelicatherese.blogg.se/
Postat av: angelica

meen vilka fina bilder!! :) ni ser ut tatt ha det underbart i laos! fasen vad jag också skulle vilja vara där ni är, men någon måste vara kvar i svea också :) idag är det plus två grader här hemma, igår var det total snö kaos! mycket sn har kommit, men snart är det vår, hoppas jag i alla fall! :) ha det så bra nu och ta hand om er! älskar dej..

puss o kram!

2009-01-21 @ 14:45:35
URL: http://angelicatherese.blogg.se/
Postat av: Pappewappsen

Hej Marre! Trodde du var en cyklingsfighter. Du är ju ofta ute och cyklar här hemma!!!! Ha ha ha!

2009-01-22 @ 15:44:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0