koh tao

Gud vilken natt vi har haft...maste varit den varsta nagonsin!

Vi har precis lagt oss efter en slappar dag i hangmattan med entourage och nintendo ds. Helt nojd med sangen och ska precis borja somna in da anton sager att det ar nagot som kryper pa hans axel. Jag tander lampan och mycket riktigt..... en bamse kackerlacka, gasar i 140 runt om i sangen. Bade jag och anton gallskriker och borjar springa mot toaletten, fastnar bada tva i dorren for vi forsoker ta oss in samtidigt, det blev for brett:) Dar star vi och vagrar ga ut klockan ar ca 12 pa natten. Vi bestammer oss for att ga ut och badda om sangen, spanna om myggnatet och sen lagga oss igen da fran ingenstans gar den till attck igen. Det var det sista jag sag av den sangen. Vi baddade ner oss i hangmattorna pa balkongen istallet, anton sov 2 timmar kanske och jag 0. Mycket trevlig natt!

Fullmoon var skit kul iaf, vi hangde med ett gift par fran canada som var hur skona som helst! Vi rullade val hemover vid 4 ungefar. Da var vi nojda!
Nu ar vi i koh tao och imorgon aker vi till bangkok, sen chang mai eventuellt vi har svart att bestamma oss!
Saknar er alla!!! ta hand om er!

Have a nice one!


Kommentarer
Postat av: Emm

Hejsan gullet ! God fortsättning på er i värmen :) Hoppas ni har det helt underbart! Här hemma börjar snön smälta bort lite, men det kommer nog komma en hel drös till :/ Har surrat lite med Sandra om att jag kanske med ska hänga på till bali i sommar ;) Skulle vara grymt skoj ! Ta hand om er nu baby ! Pussis

2009-01-12 @ 14:11:01
URL: http://emelielarsdotter.blogg.se/
Postat av: angelica

hua vad äckligt! det är det enda jag inte saknar med utomlands! äckliga små kryp!!! men om ni inte duschar på ngn dagar/veckor så kanske dom itne vill vara när er, testa det :) haha kan tänka mig hur ni såg ut, två som fastnat i dörren, vilken syn! :) hoppas anton var en man och släppte fram dej :)

här hemma är allt bra. varit +9 grader idag, så snön har smält bort lite... men det lär ju bli kallgrader snart och snor halt ist. ska jobba i natt så ska väl ta och vila lite snart, om jag kan.. less på natt jobb nu känner jag! vill ha ett dagsjobb och få mer vardag.

lägg ut mera bilder majs! saknar dej vännen... och TA HAND OM ER! puss puss puss hälsa fjant!

2009-01-12 @ 18:21:38
URL: http://angelicatherese.blogg.se/
Postat av: angelica

hua vad äckligt! det är det enda jag inte saknar med utomlands! äckliga små kryp!!! men om ni inte duschar på ngn dagar/veckor så kanske dom itne vill vara när er, testa det :) haha kan tänka mig hur ni såg ut, två som fastnat i dörren, vilken syn! :) hoppas anton var en man och släppte fram dej :)

här hemma är allt bra. varit +9 grader idag, så snön har smält bort lite... men det lär ju bli kallgrader snart och snor halt ist. ska jobba i natt så ska väl ta och vila lite snart, om jag kan.. less på natt jobb nu känner jag! vill ha ett dagsjobb och få mer vardag.

lägg ut mera bilder majs! saknar dej vännen... och TA HAND OM ER! puss puss puss hälsa fjant!

2009-01-12 @ 18:22:06
URL: http://angelicatherese.blogg.se/
Postat av: Sandra

Tacka vet jag min säng här uppe på sjunde våningen Inga kackisar, inte ens några myggor på sommaren. Kingen!! Bara en liten Jemma. Tycker Anton kunde ha visat sig lite tuffare och tagit hand om kackisen för att rädda sin baby, ha ha. Love u sis! xxxxx

2009-01-12 @ 18:22:08
Postat av: nicco

haha nej är det sant! fyfan vad äckligt! hoppas ni har det bra :-)

2009-01-13 @ 07:48:00
URL: http://blog.st.nu/niccis
Postat av: Lotta

Hej på er. Gud jag blir galen av avundsjuka vill oxå.. Ni verkar ha det kanon iaf. Visst är full moon roligt helt galet. Här är det kallt, halt och blåsigt m vi kämpar på. Ska på fest till Sandra på lördag så det blir kul. Ha det gott och drick några buckets.. hälsa.. kram

2009-01-13 @ 18:24:51
Postat av: Lina Cosmi

Hahahah jag har också delat säng med en kackerlacka.. Mindra trevligt måste jag säga!



Ta hand om er!



Kram Lina

2009-01-13 @ 19:39:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0