krabi ao nang

Nu har vi tagit oss fran krabi town till ao nang. Har ar det faktiskt fint vader och vi har legat pa beachen hela dagen. Det ar lite synd for nar man kollar vadret i thailand pa internet ser det inte bra ut nagonstans. Vi tankte aka till koh pahgnan till full moon partyt men det ar inte sa roligt om det regnar! Vi ska stanna har nagon dag iaf och se vad som hander.
Det ser ut att vara jatte bra shopping har sa ikvall blir det full fart ut pa staden:)
Idag at vi for forsta gangen sen vi lamnade sverige pa en snabbmatskedja! Subway... I like! Jag och anton har lovat varandra att vi inte far ata mc donalds en anda gang under resan, vi maste vanta tills vi kommer hem. Kanns lite tungt nu for det har ar forsta stallet jag sett mc donalds pa. Det kanns som det borjar komma nudlar och ris ur oronen pa oss for det ar det enda vi ater typ:) Det ar ju nyttigt och gott i och for sig!!!

Nu ar det min tur att duscha, ska skrubba mig som en tok och smorja in mig med mitt nya body butter, Choklad och vanilj:)
Ha det gott allihopa!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0