Krabi

Hej hej alla!!!

Har inte kunnat skrivit pa ett tag, har varit pa en liten liten o dar vi inte hittade internet nagonstans. Vi har det bra iaf, lite daligt vader men nu har vi kommit till krabi sa har finns det massa annat att gora! Ikvall ska vi pa nattmarknad. Maste shoppa lite, mina flip flop har gatt sonder och jag behover lite nya klader! Vet inte riktigt hur lange vi ska stanna har men jag tror vi ska forsoka ta oss upp till kohpagnan till fullmoon party:)

Nyar blev lyckat iaf, vi at grillat med bakad potatis och sallads bufe. Sen gick vi ner pa stranden och kollade pa fyrverkerierna. Alla barer hade fullt med folk sa det var bara att valja, vi hamnade i en trakoja med reggae musik!
Nu rakde jag ta med fel minneskort hit sa det blir inga bilder fran nyar idag.

Har ar lite mixade bilder fran koh lipe och koh mook, Pa koh mook tog vi matlagningskurs i tai mat





Sandra: Mailadressen stammer, vill ha skvaller. hoppas du hade ett bra nyar. Kram kram

Have a nice one!!!

Kommentarer
Postat av: Alex

Fan vad ni har det härligt, det ser man på bilderna :)

2009-01-03 @ 12:24:13
URL: http://mrbayron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0