Laos

Antligen ett nytt land... Vi ar alla tre valdigt overlyckliga over att vara i ett nytt land med annorlunda mat och mycket trevligare manniskor. Thailand har varit bra men det blev lite uttjatat i langden. Nu ar vi framme i laos huvudstad och den ar mycket mindre an jag trodde, som en liten by typ. Vi har precis kakat middag till solnedgangen nere vid mekong floden. En 66 cl ol kostade bara 10 kronor!!! Skit bra. Imorgon blir det lite sightseing, tankte hyra cyklar och kika pa lite olika tempel. Det ar lite kallt har pa kvallarna, vi fick precis ga tillbaka till hotellet och ta pa oss en tjocktroja. Nu ska vi leta reda pa ett skandinaviskt cafe har i narheten och ata nagon god bakelse. Ville bara meddela att jag ar pa plats och mar kanon.

Puss och massssssa kramar

Kommentarer
Postat av: angelica

meen vad skoj att du skrivit vännen! saknar dej med... tycker du sk ta o komma hem snart! :) vad härligt med Laos! är så svundsjuk på er! här hemma är allt bara bra! blivit kallare nu igen. men snart så är våren här :) hörde att sandra skulle komma o hälsa på i bali, mysigt! vi kommer inte tyvärr, blir så många som kommer, vill ju ha majsan o fjant för sig själv :) sen så är det ju inte så länge tills ni kommer hem då, vi väntar på er så ska vi ha en stor stor grill fest, och såklart ska vi göra maddes specialite, ost och bacon :) vi hörs snart igen! pusspusspuss o kram

2009-01-15 @ 15:07:21
URL: http://angelicatherese.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja du missar min tatuering, men du får se den när du kommer hem då ;p det ska bli mamá y papá på benet :) vi vill ha mer bilder i bloggen btw ! :P

2009-01-15 @ 22:50:31
Postat av: Kristina

Hej hjärtat!

Jag kommer ihåg att det var ett kafe som jag tipsade om, är det dit du ska? Jag är på väg till Sundsvall i helgen, jag bo hos Lina och Henrik. Jag har legat sjuk sedan nyår så jag är trött på våra väggar, måste åka härifrån :) Mamma är i Thailand, den grisen, det kommer säkert att bli lite konstigt att inte hälsa på henne.

De är jätte roligt att läsa vad ni håller på med. Lite av en grog, jag går in minst 1 gång om dagen.

Hälsa Anton. Pusspuss

2009-01-16 @ 09:25:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0