Tubing i Vang vien:)

Gud va roligt vi hade igar...
Det var som varsta vatten landet med lianer, vattenkana och linbanor. Vi borjade med en take away mojito som vi fick i en pase. Gott var det!!! Vi borjade glida nerfor floden men stannade ganska snabbt vid forsta baren:) Dar var det hur mycket folk som helst som akte lian och drack ol. Anton akte ju sa klart men jag fegade ur till nasta stalle dar det inte var lika hogt. Det var sa sjukt kul, blev helt beroende:) Det sista stallet hade en vatten kana som kastade ut en mitt i floden, oxa sjukt kul. Runt floden ar det massa hoga berg sa det borjade bli ganska kallt nar solen gick ner vid 4 tiden, da akte vi vidare. Var inte hemma forran 6, stelfrusen och helt slut!
  

  

Har ar lite andra bilder fran varan underbara tagresa i spoktaget!
          

Och lite fran var cykel dag i vientaine!

  

Avslutar med en stor pussis bild!!!


och just det... detta stog pa badrumspegeln till mig igar....:)



Have a nice one!!!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Ni ser ut att ha det helt underbart... rena paradiset...

Längtar tills nästa inlägg kommer!

Sköt om er!

Många kramar från ett kallt Sundsvall

2009-01-19 @ 08:30:48
URL: http://princesses.blogg.se/
Postat av: Kattis

Härliga kort Mara. Lite avis är jag kan jag säga.

här hemma har det kommit lite mer snö.

njut och ta hand om varandra.

ha de gott..kattis rattis

2009-01-20 @ 10:57:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0