All day on the beach

   


        Gammal bild pa oss fran nya zealand

Har i Bali myser jag och Sanna pa for fullt, var pa stranden redan klockan 10 imorse.
Hade bestamt oss for att bli as bruna... Blev inte riktigt som vi tankt oss utan vi fick
den fina fargen rosa istallet!!! Sist jag brande mig var det en kille pa gatan som sa
att jag sag ut som ett strawberry:) Hoppas det inte hander ikvall!

Pa mandag kommer grabbarna tillbaka fran Lombok, da blir det en trip till Balian och Medewi
for att sen spendera de sista dagarna pa Kuta. Har mycket att handla innan jag ar redo
att aka hem:)



Har ar en bild pa mig och Anton forra gangen
vi var pa bali, en oslagbar solnedgang:)


Have a nice one!!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hemma nu vännen, tack för allt, love u xxxx

2009-07-25 @ 18:04:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0