Bali dreams



Nu har vi varit har i Bali i en vecka, for nagra dagar sen kom syster, Danne, siwan och Alex ner.
 Vi har haft skit kul hittills massa shopping och ol saklart:)
Jag forsoker for fullt att ladda upp bilder men varje bild tar cirka 10 minuter! lite val lange.
Sa idag blir det bara 2 stycken.



Ikvall blir det en lugn kvall for imorgon ska vi pa dop. Antons bror ska ha en
cermoni for sin lilla sota Lucas i Uluwatu. Det blir spannande. Maste vara pigg och kry till det:)
Det blev en liten uttgang for oss tjejer igar, har inte skrattat sa mycket pa lange:)
Jag maste tacka familjen Andersson, Johanssn fr mina fina presenter och for en jatte fin
middag med Camilla och Fredde. Det var jatte snallt!!! Far ge er alla en stor kram nar
vi kommer hem!

Have a nice one!!!

Kommentarer
Postat av: Emm

Se till satt Sandra smörjer in sig ordentligt så hon inte bränns bort ;-) Puss och kram önskar jag var med :)

2009-07-08 @ 19:10:00
URL: http://emelielarsdotter.blogg.se/
Postat av: angelica

åhh vilka fina bilder majs! nu är det inte lånt kvar tills ni kommer hem, mindre än en månad!! weeiii :) längtar som tusan nu! här hemma händer det saker, men det har väl sandra redan berättat :) haha tillbaka i tiden :) hälsa sandra så jätte jätte mycekt och ta hand om henne, och er! och ät några nudel soupe på stranden åt mig med!

puss puss kram

2009-07-08 @ 23:57:31
URL: http://angelicatherese.blogg.se/
Postat av: Jenny H

Hello there..!!!

Vad underbart det ser ut..! Hoppas ni alla mår bra!

Här hemma är det sur väder o kallt...

Hälsa alla! KRAM!!

2009-07-09 @ 07:32:46
Postat av: bleng

Men nöjd sandra är med brännan på ryggen!!! :). Hoppas ni har det underbart. snart ses vi:). Hälsa alla. puss och kram

2009-07-09 @ 14:19:26
Postat av: skutten

glöm inte å dricka en syltburk eller två åt mej, kram på er=)

2009-07-11 @ 00:41:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0