BALI ♥

NU har vi antligen kommit fram till vart kara bali♥

Vi kom pa mandag men det har varit fullt upp sen dess. Vi forsoker leta boende till oss och alla som kommer hit pa samma stalle. Det ar typ fullt overallt!!! Vi bor pa Ronta nu, dar har vi bott forut och det funkar jatte bra. Vi har hittat ett lite finare stalle med pool och grejor, tankte forsoka boka in alla dar tills den 4:e. Vi behover 5 rum efterssom vi ar sa manga sa jag hoppas det funkar.
Idag ska jag ha min forsta surf lektion:) Jag fick en surf brada av anton nar jag fyllde ar sa nu ar det bara att kora.
Om jag kanner mig ratt sa kommer jag ligga och sprattla i vattenbrynet de forsta dagarna.
Det kanns helt underbart att vara har iaf, kanns som att komma hem:)
Nu kommer syrran och compani snart oxa det ska bli sa himla kul!!!

OK... surfs up!!!

Have a nice one!!!

Kommentarer
Postat av: Pappewappsen

Härligt med ett livstecken igen. Jag tror att du surfar för egen maskin redan när de andra kommer ner!!!!

Kram ifrån Pappaewappsen och Sonja

2009-07-01 @ 16:05:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0