vattenlandet

Igar tog vi en liten tur till vattenlandet, alltid lika kul att fa leka av sig lite:)


Det blev lite kyligt pa eftermiddagen sa jag gick och bytte om och forsokte ta
lite kort pa Baby som gasta runt i alla olika banor:)

             



Idag har vi varit ner pa stranden en svang, missade tyvarr de morka regnmolnen som
smog pa oss sa vi fick traska hem i sporegn:(
Sen har jag rakat satt mig i nagot lila som har fargat min nya bikini, jag har alltid san otur!!!
Forsokte tvatta de nu nar jag kom hem men da blev flacken gul! Fattar ingenting....

Hoppas kvallen blir battre iaf, ska ga med syrran och lyssna pa lite livemusik. Det blir trevligt!
Har inte druckigt nan ol pa 4 dagar for jag har atit tabletter som man inte skulle blanda med
alkohol de narmaste 4 timmarna.
Imorgon aker baby till Lombok... Utan mig!!!
Hela 4 dagar ifran varandra:) haha det ska nog ga bra.
Nu har vi antligen bestamt vad vi ska ata nar vi kommer hem till sverige, forsta maltiden far bli en tunnbrorulle
med raksallad fran sibylla. Efter manga om och men har vi antligen kommit overens:)

Nu siesta time!!!

Have a nice one!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh. Finns det flera Madonna T-shirts vill ha. Ska snart på hennes konsert.. Be sandra köpa åt mig...

2009-07-22 @ 12:42:05
Postat av: angelica

japp det blir nog detta väder ni får komma hem till! ska försöka fixa lite sol till er, men det verkar vara svårt... annars tar ni väl med den hem? hoppas sandra gör det också! hua så himlans tråkigt väder, har badat fasen 7-8 gånger dennna sommar, tragiskt! vi letar resor, sista minuten, men det finns inte så många, alla vill väl dra från svea nu!

ha det så bra nu sista veckorna på bali och njut! snart ses vi vännen... :) puss kram love you!

2009-07-24 @ 12:36:58
URL: http://angelicatherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0