sa var vi bara 2

Jaha... nu har de akt och lamnat mig och Sanna ensam pa Kuta medans killarna ar och surfar
pa Lombok. Det verkar som Sandra och Daniel var redo for hemfard medans Siwan och Alex
hade velat stanna langre. De har yrat runt som hons hela dagaen och shoppat det sista.
Vinnaren av shoppingen blev Danne med mellan 25-30 t-shirts:)
Det blev svarslaget for tjejerna. Till deras forsvar sa har Daniel varit sjuk sen dag 3 sa shopping
har varit hans storsta och enda noje!



Och.... Nagon ar nytatuerad!!! sager inte vem men innan jag skrammer livet ur
min kara mamma kan jag meddela att det inte ar jag. Lite suddig bild
men den blev riktigt bra!


Nu ska jag och Sannis spela lite kort pa balkongen... och kanske att det slinker ner
en eller tva ol:) Imorgon har vi bestamt att det blir en heldag pa stranden, har inte
varit dar pa 2 dagar pga halsen. Nu kanner jag mig mycket battre och inga mer dagar
kan slosas bort!!!

Have a nice one!!!





Kommentarer
Postat av: Pappewappsen

Hej Marre! Det har regnat så mycket här, så vi var rädd att det skulle rinna in i garaget. Jag har varit och sopat grus och sten. Är du så ensam nu igen, hoppas att du inte deppar för det? Jag har skickat dej lite alternativ på bilar på din hotmail.

Mamma gav mej en ny ankomsttid för dej, den 7 aug kl 19.55 landar Marre med fästman och skall köras till Sundsvall. Kram Pappa.

2009-07-24 @ 15:47:22
Postat av: angelica

det är siwan´s fot! så ia; du behöver inte oroa dej :)

snart kommer du hem och ja skippa sjukdommar nu majs sista tiden! det kan du ta när du kommer hem :) ha det så bra så SES vi SNART!!!

PUSS KRAM ta hand om er!

2009-07-24 @ 17:56:08
URL: http://angelicatherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0