sundsvall pa turne`:)


sandra, sanna, kalle, jag, alexandra, lisa, baby, siwan och kalle

Nu har vi landat pa Kuta igen, iaf halften av oss:) Jag, syster, siwis och alex akte tillbaka idag
men resten av ligan ska stanna nagra dagar till. Tankte jag skulle visa lite bilder som togs.


Vi var pa en liten o som heter Nussa Lembongan, Stranden dar vi bodde var inte sa bra men
det fanns andra jatte fina strander. Vi hade sa tur nar vi kom fram, det var fullt overallt sa vi visste inte
riktigt vart vi skulle ta vagen. Da kom en kille fram och fragade om vi ville bo i hans bamboo villa
for 80 kronor per person. Kandes helt fel att tacka nej till sa vi bodde 9 stycken i en fet villa.
Har inte bott sa fint pa hela tiden jag rest:)


Fraschaste duschen pa lange

Nu blir det middag for varan del... ar hungrig som ett djur!!!

Have a nice one!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0