Hej igen

Lite langt mellan gangerna nu men som sagt det finns inte internet nagonstans. Vi haller fortfarande pa och o luffar lite, har 6 natter kvar nu sen ska vi tillbaka till fastlandet igen. Snart bar det av till sydney oxa. 4 kalla dagar dar innan vi kommer till Bali. Ska bli sa kul att traffa alla dar! Syrran, alex, danne, lucke camilla, fredde och sanna& kalle. Ska bli sjukt kul!!! Nu ar det inte langt kvar tills man intar sundsvalls gator igen! Hmm vet inte vad man ska tycka om det men det blir nog bra det oxa. Saknar mamma och pappa, mormor och sandra jatte mycket! Och alla mina vanner oxa saklart. Helt sjukt att det snart gatt 8 manader, det har gatt sa fort.

Allt ar kanon har iaf, mamma behover absolut inte vara orolig. Kunde inte svara pa ditt sms for det gar inte att skicka harifran. Sen ar det ingen mottagning heller nagonstans. Kommer till fastlandet den 21 da kan jag hora av mig.

Vi slappar pa for fullt, har pratar alla i fiji time. Det betyder att 5 minuter kan vara 1 timme, sa min gammla militar till papppa skulle fa panik har.
Ja men nu vet ni att jag lever iaf...

Have a nice one!!!

Kommentarer
Postat av: Sonja

Hej Mariel och Anton

Hoppas ni får en skön Midsommar på Fijiöarna. Hos oss har vi idag på morgonen sol,vind och 9 grader varmt. Vi hoppas på varmare.

Sköt om er

Kram Sonja

2009-06-17 @ 07:47:59
Postat av: Pappewappsen

Du må tro att jag inte alls skulle bry mej om "maniana-tendensen" du talar om! Jag har ju konverterat ifrån militär för länge sedan! Kram och sköt om Er, hälsar Pappewappsen!

2009-06-17 @ 14:44:23
Postat av: Mamma

Hej Mariel o Anton !

Vill bara önska Er en trevlig midsommar i Paradiset.

Akta Er för hajarna.

Kom ihåg att confirmera flyget för resan till

Sydney o Bali.

Ska jag göre det till Er ?

Kram från Mamma



2009-06-18 @ 16:26:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0