Ingen midsommar

Nu ar det dags for midsommar darhemma, har blir det inget firande alls. Nar man forsoker forklara for manniskor hur vi firar sa later det ganska sjukt sa de flesta skrattar bara. Nar man tanker pa det egentligen... Vi bygger en stang av blommor och sen dansar vi runt som grodor:) Jag gillar det men som sagt det later ju skumt! Det enda vi far gora ar att dricka som om det ar midsommar:)

Det ar riktigt bra stallet vi ar pa nu, det var en underbar frukost imorse. Har inte atit sa mycket pa lange. De hade pannkakor, toast, cornflakes, nybakat brod, allt man kan tanka sig vilja ha pa frukost bordet. OK inte allt... det fanns ingen ost:) Det basta av allt var att man fick ta sa mycket man ville!!! Annars brukar man bara fa en ihop plockad tallrik.

Jag ville bara skriva nagra rader innan vi drar vidare till nasta o, tror inte det finns internet dar.
Och pappa det jag menar ar att du ar en punktlig man, och du har lart mig att vara det oxa! Darfor ar det inte latt att anpassa sig till fiji time:) Om man ska pa utflykt vill man ju veta nar... man vill inte fa svaret its fiji time!!!:)

Miss you all

Have a nice one!!!

Kommentarer
Postat av: angelica

Glad Midsommar vänner! :) puss kram

2009-06-19 @ 14:12:45
URL: http://angelicatherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0