Sydney

♥ Stralande sol med inte ett moln pa himmlen. Vaknade tidigt spand pa att fa ga upp och se sydney i dagsljuset:)

Vi kom ganska sent igar sa vi la oss pa en gang, tyvarr var inte sangen den basta. Jag kande fjadrarna i ryggen hela natten:( Anton gastar att han har blamarken:)
Nu har vi precis atit frukost och ska borja bege oss mot operahuset, lite spand ar jag:) Vi har 3 hela dagar har och kanner att jag vill hinna med och se sa mycket som mojligt.

Nu kan jag antligen beratta att jag har fatt ett nytt jobb hemma i Sverige:)
Ville inte saga nat forran det var helt klart men jag har fatt job som Visual Merchandiser pa gina tricot i birsta, huddik och O-vik. Hoppas jag stavade det ratt:) Kanns jatte kul att komma hem till.
Jag kommer jobba mycket med hur butiken ser ut, fonster dekoration, styling av torso och dockor. Ar laddad till tusen:)
Kommer sakna tjejerna i stan men far traffas pa fritiden ist.

Nu maste jag ut i solen och mysa runt...

See ya soon!!!

Have a nice one!

Kommentarer
Postat av: angelica

Grattis grattis till jobbet!! :)

fasen vad härligt med sydnay, visst är det erat sista stopp innan bali? = majsan snart hemma :)

här hemma är det tok fint väder! har fått värsta brännan och det är jag nöjd över! hoppas ni har det underbart... ta hand om varann sista tiden nu.

vi syns snart! puss kram

2009-06-28 @ 03:34:43
URL: http://angelicatherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0