Tack for alla gratulationer:)

Antligen har jag fatt tag i en dator, det var inte sa latt kan jag saga!!! Tack alla snalla for era fina gratulationer, jag blir sa glad!!!

Vi har det sa himla bra har pa Fiji, oarna vi varit pa hittills ar underbara. Det ar verkligen paradiset:)
Idag har vi varit och badat i den bla lagunen dar de spelar in den bla lagunen, jatte fint vatten och fin strand. det ar verkligen jatte varmt har, det ar en chock efter nya zeeland:) En paradis chock!!!
Oarna ar super smaa och det ar typ bara ett resort pa varje o. Har nog aldrig varit sa avslappnad nagon gang:) Finns inte mycket att stressa for har!
Ledsen att jag inte kan skriva sa mycket men det finns inte internet nagonstans. Jag far gottgora med bilder och grejor sen:)

Man kanner sig lite som en pensionar har... det ringer klockor varje gang man ska ata. Da ar det bara att springa och satta sig och ata och se glad ut. Maten ar toppen! Den ar nyttig men mattande, det finns inget snacks alls, tror jag kommer bli smal som en sticka har:)

Nu ringer snart mat klockan for oss opch vi har en oa att vandra over for att komma tillbaka till varan resort.
Anton vill att jag ska skriva att han ar brun som en pepparkaka!!! TONT!!!

have a nice one!!!

Kommentarer
Postat av: angelica

majsan! hur har ni det? saknar dina uppdateringar! här hemma är det inte alls sommar längre... regn och grått och kallt, hua! längtar tills du kommer hem, förstår inte att det är ju snart! :) och ingen nöjdare är vi tjejer :) hoppas ni har det bra i värmen! vi syns SNART!

puss puss kram

2009-06-15 @ 10:31:36
URL: http://angelicatherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0