coooolt...

Hello again...
Har rullar vi fram i varan campvan och helt enkelt gillar laget:) Det finns mycket roligt att gora och vi har hunnit med nagra coola grejor. Bla surfat pa body boards nerfor sandbalkar och badat i hotwater kallor pa en strand. Man kan grava gropar under lagvatten och vattnet under ar sjukt varmt, det blir som en egen liten jaccuzi:)
Ar inne pa dag 6 nu och har stannat till i en liten by pa ostkusten sa anton kan kika pa lite surfbrador.
Som vanligt funkar det inte att lagga upp bilder sa jag far forsoka igen nasta gang...

Have a nice one!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej vännen, tänkte bara meddela att nu har jag tagit blodprov. Är sååå glad att den här dagen e över. Helt slut var jag efteråt så har sovit hela dagen. Hoppas allt e bra med er i husvagnen!! Saknar er. Ps. Nu meddelade mamma att det behövs sprutor om man ska till Bali oxå, perfekt! 2 ggr på ett år, cant wait! Ha det bäst!!

2009-03-10 @ 17:52:57
Postat av: emma

Hejsan! tänkte jag måste lämna ett spår när jag är inne och kikar =) Vad härligt ni verkar ha det! avis

ha det bäst!

2009-03-10 @ 23:37:14
URL: http://www.pahn.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0